Περισσότεροι από 5,3 εκατ. Έλληνες έχουν λογαριασμό στο Facebook σύμφωνα με την επικεφαλής Δημόσιας Πολιτικής της εταιρείας για Ελλάδα και Ιταλία, Λάουρα Μπονοντσίνι. Όπως εξήγησε η ίδια, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, σε Γερμανία, Ιταλία, Ηνωμένο Βασίλειο, Κύπρο και Βουλγαρία οι πολίτες είναι συνδεδεμένοι με το Face Book Page τουλάχιστον μίας ελληνικής επιχείρησης. To Facebook με τα διαθέσιμα εργαλεία του (Business Pages, Messenger, Instagram κ.ά) προσφέρει τη δυνατότητα ανάπτυξης μιας επιχείρησης εντός και εκτός Ελλάδας.
Επίσης, σημείωσε ότι σχεδόν ο μισός πληθυσμός της Ελλάδας χρησιμοποιείν το Facebook, ενώ, επιπλέον, το 99% των Ελλήνων που είναι χρήστες του Facebook είναι συνδεδεμένοι με μία επιχείρηση. Υπάρχει, δηλαδή, ήδη μία σπουδαία και άμεση επαφή μεταξύ ελληνικών επιχειρήσεων και των Ελλήνων στο Facebook. Στη Θεσσαλονίκη διοργανώθηκε το πρώτο “Boost Your Business with Facebook” στο πλαίσιο της 83ης ΔΕΘ σε συνεργασία με το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο (American-Hellenic Chamber of Commerce).
Η επικεφαλής Δημόσιας Πολιτικής του Facebook για Ιταλία και Ελλάδα ανέφερε ότι ήταν πολύ μεγάλη η συμμετοχή στην εκδήλωση και ότι υπάρχει μία τεράστια ευκαιρία για τις ελληνικές, μικρές και μικρομεσαίες επιχειρήσεις, που χρησιμοποιούν το μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Η κ. Μπονοντσίνι ανέφερε ότι το Facebook αναπτύσσει συνεργασίες τόσο για τις επιχειρήσεις όσο και για τους ανθρώπους που διατηρούν προσωπικό λογαριασμό στην πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης.
“Το Facebook δίνει προτεραιότητα στη διαφάνεια – δηλαδή θέλει να γνωρίζουν οι χρήστες τι κάνει με τα στοιχεία τους – στα εργαλεία για να ελέγχουν τους λογαριασμούς τους, όπως να ελέγχουν όσα μοιράζονται και να έχουν δυνατότητα να αλλάξουν τις ρυθμίσεις διαμοιρασμού περιεχομένου και στην επικοινωνία με τους Έλληνες, ώστε να είναι ενήμεροι για την ύπαρξη όλων αυτών των εργαλείων και γι αυτό συνεργαζόμαστε με οργανώσεις της κοινωνίας πολιτών “Χαμόγελο του Παιδιού”, “SaferInternet4kids” και προωθούμε μαζί τους καμπάνιες για την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο. Οι συνεργασίες είναι το κλειδί, είπε, αναφέροντας ως παράδειγμα το “Boost your Business with Facebook” που διοργανώθηκε στη Θεσσαλονίκη σε συνεργασία με το Ελληνο-Αμερικανικό Εμπορικό Επιμελητήριο (American-Hellenic Chamber of Commerce).
Πηγή: gr.greekreporter.gr